Mindezekről pontos és részletes információt az ORIFLAME honlapján olvashatsz : KLIKK IDE
Csomag rendelés , posta kezelés , posta címlista
Megnyitható - kapcsolódó információk ( klikk a linkekre )
Megnyitható - kapcsolódó információk ( klikk a linkekre )
A postahivatalba és a Mol PostaPontra rendelt csomag átvétele
- A megrendelt csomagot a kiválasztott postára vagy Mol
- PostaPontra szállítjuk, ahol a rendeléskor a rendszer által
- visszaigazolt szállítási naptól nyitvatartási időben átvehető.
- 5 munkanapig őrzi a posta és a Mol PostaPont a csomagot, az 5
- munkanap alatt át nem vett csomagot visszaküldi az Oriflame-
- nek.
A csomag átvételéhez szükséges:
- Személyes átvétel esetén: Személyi igazolvány, külföldi állampolgároknak útlevél.
- Megbízott által történő átvétel esetén: meghatalmazás a meghatalmazó és meghatalmazott adataival, illetve 2 tanú aláírásával.
- Cégek esetén személyes átvételkor: Aláírási címpéldány.
- Cégek esetén meghatalmazás csak a postán személyesen adható a meghatalmazó és meghatalmazott jelenlétében, aláírási címpéldány és személyi igazolvány bemutatásával.
A postahivatalba és a Mol PostaPontra rendelt csomag átvétele
- A megrendelt csomagot a kiválasztott postára vagy Mol
- PostaPontra szállítjuk, ahol a rendeléskor a rendszer által
- visszaigazolt szállítási naptól nyitvatartási időben átvehető.
- 5 munkanapig őrzi a posta és a Mol PostaPont a csomagot, az 5
- munkanap alatt át nem vett csomagot visszaküldi az Oriflame-
- nek.
A csomag átvételéhez szükséges:
- Személyes átvétel esetén: Személyi igazolvány, külföldi állampolgároknak útlevél.
- Megbízott által történő átvétel esetén: meghatalmazás a meghatalmazó és meghatalmazott adataival, illetve 2 tanú aláírásával.
- Cégek esetén személyes átvételkor: Aláírási címpéldány.
- Cégek esetén meghatalmazás csak a postán személyesen adható a meghatalmazó és meghatalmazott jelenlétében, aláírási címpéldány és személyi igazolvány bemutatásával.
Visszáru kezelése
- Reklamációból eredő visszárut csak a Magyar Posta által
- történő inverz csomag pluszszolgáltatással történő
- visszaküldéssel fogadunk el.
- (Mol PostaPonton nem lehet inverz csomagot feladni!)
- Egyéb úton visszaküldött csomagok költségeit nem vállaljuk.
- Visszáru feladása lehetséges Szponzor Pontban és az Oriflame
- honlapján megadott postahivatalokban.
A postán jelezni kell, hogy az INVERZ CSOMAG PLUSZ - ként
küldi a csomagot!
- A csomag visszaküldése díjmentes a Szépségtanácsadó
- részére.
- Csak reklamáció esetén használható a szolgáltatás!
- Amennyiben mást küld vissza, úgy 1000 Ft kezelési és szállítási
- költséget terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
- A visszárut megfelelően csomagolva és megcímezve, a megfelelő
- dokumentum kitöltésével lehet feladni.
- Reklamációból eredő visszárut csak a Magyar Posta által
- történő inverz csomag pluszszolgáltatással történő
- visszaküldéssel fogadunk el.
- (Mol PostaPonton nem lehet inverz csomagot feladni!)
- Egyéb úton visszaküldött csomagok költségeit nem vállaljuk.
- Visszáru feladása lehetséges Szponzor Pontban és az Oriflame
- honlapján megadott postahivatalokban.
A postán jelezni kell, hogy az INVERZ CSOMAG PLUSZ - ként
küldi a csomagot!
- A csomag visszaküldése díjmentes a Szépségtanácsadó
- részére.
- Csak reklamáció esetén használható a szolgáltatás!
- Amennyiben mást küld vissza, úgy 1000 Ft kezelési és szállítási
- költséget terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
- A visszárut megfelelően csomagolva és megcímezve, a megfelelő
- dokumentum kitöltésével lehet feladni.
Át nem vett csomagok
Amennyiben a Szépségtanácsadó rendelését nem veszi át a megadott határidőn belül és ezért azt vissza kell küldeni és ki kell csomagolni, csomagonként 1000 Ft-ot terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
Határidők:
- Szponzor Pont: 2 hét
- Posta: 5 munkanap
- Mol PostaPont: 5 munkanap
Amennyiben a Szponzor Pont vezetője az át nem vett rendelést nem küldi vissza 2 héten belül, csomagonként 1000 Ft-ot terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
Fizetési felszólítások díja:
Első fizetési felszólítás: 500 Ft
Második fizetési felszólítás: 1500 Ft
Amennyiben a Szépségtanácsadó rendelését nem veszi át a megadott határidőn belül és ezért azt vissza kell küldeni és ki kell csomagolni, csomagonként 1000 Ft-ot terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
Határidők:
- Szponzor Pont: 2 hét
- Posta: 5 munkanap
- Mol PostaPont: 5 munkanap
Amennyiben a Szponzor Pont vezetője az át nem vett rendelést nem küldi vissza 2 héten belül, csomagonként 1000 Ft-ot terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
Fizetési felszólítások díja:
Első fizetési felszólítás: 500 Ft
Második fizetési felszólítás: 1500 Ft
Reklamáció
Mennyiségi reklamáció
Mennyiségi reklamációt csak a csomagban kapott vásárlási számla minden oldalának, másolatával, valamint a dobozra ragasztott címkén megjelenő dobozszám és súly elküldésével tudunk elfogadni a szállítástól számított 15 napon belül.
Szponzor Pontban (SP) átvett csomagot az átvétel helyszínén kell ellenőrizni, és jelezni a SP illetékes személyének az esetleges mennyiségi eltérést. A SP-ból való távozás után mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Mennyiségi reklamáció
Mennyiségi reklamációt csak a csomagban kapott vásárlási számla minden oldalának, másolatával, valamint a dobozra ragasztott címkén megjelenő dobozszám és súly elküldésével tudunk elfogadni a szállítástól számított 15 napon belül.
Szponzor Pontban (SP) átvett csomagot az átvétel helyszínén kell ellenőrizni, és jelezni a SP illetékes személyének az esetleges mennyiségi eltérést. A SP-ból való távozás után mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Téves csomagolás
Amennyiben nem a számlán szereplő terméket kapta meg csomagjában, akkor Inverz csomag plusz szolgáltatással kérjük küldje vissza a terméket egy reklamációs levél kíséretében. Bontott vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban elfogadni.
Téves rendelés
Tévesen megrendelt termék esetében történő reklamációt a szállítástól számított 15 napon belül fogadunk el, amennyiben a reklamált termék újra forgalomba hozható.
Minőségi reklamáció
Minőségi reklamációt a szállítástól számított 45 napon belül fogadunk el- Abban az esetben, ha a kifogásolt termék tartalmának több mint az 1/3-a hiányzik, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap garancia vonatkozik. (pl. óra, hajszárító, stb.)
EGYÉB SZABÁLYOK
1. A reklamációs nyomtatvány honlapunkról letölthető, illetve a Szponzor Pontokban megtalálhatók.
a reklamációs formanyomtatványt itt töltheti le.
Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kel tartalmaznia:
- név
- szépségtanácsadói kódszám
- hivatkozott számla sorszáma
- hivatkozott számla kelte
- szállítási cím
- termékkód
- darabszám
- indoklás
- választott megoldási mód: pótlás, csere, jóváírás, egyéb
Amennyiben nem szerepel a reklamációs nyomtatványon az összes fenti adat, úgy nem tudjuk a reklamációt elfogadni.
2. Reklamációra csereterméket vagy pótlást mindig oda küldjük vissza, ahova az eredeti számla készült.
3. Az ügyintézés – a reklamáció kézhezvételétől számított – 8 munkanap.
4. Azokat a termékeket, melyeket a reklamáció során nem áll módunkban elfogadni,
visszaküldjük a leadás helyére. Az elkészült reklamáció termékeire a csomagátvételre vonatkozó szabályok vonatkoznak.
Reklamációs ügyintézés
Valamennyi termékünkre 100%-os pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk. Ha Ön vagy vásárlója bármilyen okból nem lenne elégedett termékünkkel, az Oriflame minőségi garanciában, 30 napon belül kicseréli azt, vagy visszatéríti az árát, a vásárlási számla bemutatása ellenében, abban az esetben, ha a termék egyharmad részénél több nem hiányzik.
Amennyiben nem a számlán szereplő terméket kapta meg csomagjában, akkor Inverz csomag plusz szolgáltatással kérjük küldje vissza a terméket egy reklamációs levél kíséretében. Bontott vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban elfogadni.
Téves rendelés
Tévesen megrendelt termék esetében történő reklamációt a szállítástól számított 15 napon belül fogadunk el, amennyiben a reklamált termék újra forgalomba hozható.
Minőségi reklamáció
Minőségi reklamációt a szállítástól számított 45 napon belül fogadunk el- Abban az esetben, ha a kifogásolt termék tartalmának több mint az 1/3-a hiányzik, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap garancia vonatkozik. (pl. óra, hajszárító, stb.)
EGYÉB SZABÁLYOK
1. A reklamációs nyomtatvány honlapunkról letölthető, illetve a Szponzor Pontokban megtalálhatók.
a reklamációs formanyomtatványt itt töltheti le.
Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kel tartalmaznia:
a reklamációs formanyomtatványt itt töltheti le.
Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kel tartalmaznia:
- név
- szépségtanácsadói kódszám
- hivatkozott számla sorszáma
- hivatkozott számla kelte
- szállítási cím
- termékkód
- darabszám
- indoklás
- választott megoldási mód: pótlás, csere, jóváírás, egyéb
Amennyiben nem szerepel a reklamációs nyomtatványon az összes fenti adat, úgy nem tudjuk a reklamációt elfogadni.
2. Reklamációra csereterméket vagy pótlást mindig oda küldjük vissza, ahova az eredeti számla készült.
3. Az ügyintézés – a reklamáció kézhezvételétől számított – 8 munkanap.
4. Azokat a termékeket, melyeket a reklamáció során nem áll módunkban elfogadni,
visszaküldjük a leadás helyére. Az elkészült reklamáció termékeire a csomagátvételre vonatkozó szabályok vonatkoznak.
Reklamációs ügyintézés
Valamennyi termékünkre 100%-os pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk. Ha Ön vagy vásárlója bármilyen okból nem lenne elégedett termékünkkel, az Oriflame minőségi garanciában, 30 napon belül kicseréli azt, vagy visszatéríti az árát, a vásárlási számla bemutatása ellenében, abban az esetben, ha a termék egyharmad részénél több nem hiányzik.
REKLAMÁCIÓS ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
Mennyiségi reklamáció
Mennyiségi reklamációt csak a csomagban kapott vásárlási számla minden lapjának másolatával, valamint a dobozra ragasztott címkén megjelenő dobozszám elküldésével tudunk elfogadni a szállítástól számított 15 napon belül.
A reklamációt a reklamacio@oriflame.hu e-mail címen jelezheti a fent említett dokumentumokat mellékelve.
Szponzor Pontban (SP) átvett csomagot az átvétel helyszínén kell ellenőrizni, és jelezni a SP illetékes személyének az esetleges mennyiségi eltérést. A SP-ból való távozás után mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A Szponzor Pontban jelzett hiányreklamációhoz ugyanazok a dokumentumok kellenek, mint a mennyiségi reklamációhoz.
Lejárt érvényességű katalógusra semmilyen indoklással nem fogadunk el reklamációt!
Bontott, vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban elfogadni.
Téves csomagolás
Amennyiben nem a számlán szereplő terméket kapta meg csomagjában, ugyanazok a dokumentumok szükségesek, mint a mennyiségi reklamáció esetében. Ehhez kérnénk, hogy MPL Üzleti inverz csomag szolgáltatással küldje vissza a helytelenül kapott terméket egy reklamációs levél kíséretében az alábbi címre:
Mennyiségi reklamáció
Mennyiségi reklamációt csak a csomagban kapott vásárlási számla minden lapjának másolatával, valamint a dobozra ragasztott címkén megjelenő dobozszám elküldésével tudunk elfogadni a szállítástól számított 15 napon belül.
A reklamációt a reklamacio@oriflame.hu e-mail címen jelezheti a fent említett dokumentumokat mellékelve.
Szponzor Pontban (SP) átvett csomagot az átvétel helyszínén kell ellenőrizni, és jelezni a SP illetékes személyének az esetleges mennyiségi eltérést. A SP-ból való távozás után mennyiségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A Szponzor Pontban jelzett hiányreklamációhoz ugyanazok a dokumentumok kellenek, mint a mennyiségi reklamációhoz.
Lejárt érvényességű katalógusra semmilyen indoklással nem fogadunk el reklamációt!
Bontott, vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban elfogadni.
Téves csomagolás
Amennyiben nem a számlán szereplő terméket kapta meg csomagjában, ugyanazok a dokumentumok szükségesek, mint a mennyiségi reklamáció esetében. Ehhez kérnénk, hogy MPL Üzleti inverz csomag szolgáltatással küldje vissza a helytelenül kapott terméket egy reklamációs levél kíséretében az alábbi címre:
Oriflame Hungary Kft CSLK1400
Bontott, vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban elfogadni.
Téves rendelés
Tévesen megrendelt termék esetében történő reklamációt a szállítástól számított 15 napon belül fogadunk el, amennyiben a reklamált termék újra forgalomba hozható. (a bontott, használt terméket visszaküldjük a Szépségtanácsadónak)
Minőségi reklamáció
Minőségi reklamációt a szállítástól számított 45 napon belül fogadunk el. Abban az esetben, ha a kifogásolt termék tartalmának több mint az 1/3-a hiányzik, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap garancia vonatkozik a számla keltétől. (pl. óra, táska, ékszerek, stb.)
EGYÉB SZABÁLYOK
Bontott, vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban elfogadni.
Téves rendelés
Tévesen megrendelt termék esetében történő reklamációt a szállítástól számított 15 napon belül fogadunk el, amennyiben a reklamált termék újra forgalomba hozható. (a bontott, használt terméket visszaküldjük a Szépségtanácsadónak)
Minőségi reklamáció
Minőségi reklamációt a szállítástól számított 45 napon belül fogadunk el. Abban az esetben, ha a kifogásolt termék tartalmának több mint az 1/3-a hiányzik, a reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
A tartós fogyasztási cikkekre 12 hónap garancia vonatkozik a számla keltétől. (pl. óra, táska, ékszerek, stb.)
EGYÉB SZABÁLYOK
1. A reklamációs nyomtatvány honlapunkról letölthető, illetve a Szponzor Pontokban megtalálhatók. Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kell tartalmaznia:
- név
- szépségtanácsadói kódszám
- hivatkozott számla sorszáma
- hivatkozott számla kelte
- szállítási cím
- termékkód
- darabszám
- indoklás
- választott megoldási mód: pótlás, csere, jóváírás, egyéb (csere esetén a cseretermék kódszámát is kérjük feltüntetni)
Amennyiben nem szerepel a reklamációs nyomtatványon az összes fenti adat, úgy nem tudjuk a reklamációt elfogadni.
2. Reklamációs csereterméket vagy pótlást mindig oda küldjük vissza, ahova az eredeti számla készült (csere termék esetében mindig az a katalógus ár érvényes amely rendelésből visszaküldte a terméket)
3. Az ügyintézés – a reklamáció kézhezvételétől számított – maximum 8 munkanap.
4. Azokat a termékeket, melyeket a reklamáció során nem áll módunkban elfogadni, visszaküldjük a leadás helyére. Az elkészült reklamáció termékeire a csomagátvételre vonatkozó szabályok vonatkoznak.
1. A reklamációs nyomtatvány honlapunkról letölthető, illetve a Szponzor Pontokban megtalálhatók. Ennek hiányában a reklamációs levélnek az alábbi információkat kell tartalmaznia:
- név
- szépségtanácsadói kódszám
- hivatkozott számla sorszáma
- hivatkozott számla kelte
- szállítási cím
- termékkód
- darabszám
- indoklás
- választott megoldási mód: pótlás, csere, jóváírás, egyéb (csere esetén a cseretermék kódszámát is kérjük feltüntetni)
Amennyiben nem szerepel a reklamációs nyomtatványon az összes fenti adat, úgy nem tudjuk a reklamációt elfogadni.
2. Reklamációs csereterméket vagy pótlást mindig oda küldjük vissza, ahova az eredeti számla készült (csere termék esetében mindig az a katalógus ár érvényes amely rendelésből visszaküldte a terméket)
3. Az ügyintézés – a reklamáció kézhezvételétől számított – maximum 8 munkanap.
4. Azokat a termékeket, melyeket a reklamáció során nem áll módunkban elfogadni, visszaküldjük a leadás helyére. Az elkészült reklamáció termékeire a csomagátvételre vonatkozó szabályok vonatkoznak.
VISSZÁRU KEZELÉS*
Reklamációból eredő visszárut csak a Magyar Posta által történő MPL üzleti inverz csomag szolgáltatással történő visszaküldéssel fogadunk el. (Mol, és COOP PostaPonton nem lehet inverz csomagot feladni!). Egyéb úton visszaküldött csomagok költségeit nem vállaljuk. Visszáru feladása lehetséges Szponzor Pontban és az Oriflame honlapján megadott postahivatalokban.
A postán jelezni kell, hogy az Oriflame-nek MPL üzleti inverz csomag-ként küldi a csomagot!
A csomag visszaküldése díjmentes a Szépségtanácsadó részére.
Csak reklamáció esetén használható a szolgáltatás! Amennyiben mást küld vissza, úgy 1000 Ft kezelési és szállítási költséget terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
A visszárut megfelelően csomagolva és megcímezve, a megfelelő dokumentum kitöltésével lehet feladni -
Köszönjük szíves közreműködésüket és segítségüket a reklamáció gyorsabb feldolgozása érdekében.
COOP PostaPont csomagátvételi lehetőség nyílt.
Örömmel tájékoztatjuk, hogy mostantól lehetősége van a csomagját COOP PostaPontra kérni. A COOP PostaPont a COOP üzletekben kínált csomagátvételi lehetőség. A forgalmas pontokon a csomag hétfőtől szombatig bármelyik napon átvehető, melyre a legtöbb üzlet esetén a posta nyitvatartásán túli időtartamban is lehetőség van.
Hogyan működik?
Válassza ki a postai listából a kívánt COOP PostaPontot. A csomag szállítási ideje megegyezik a MOL pontok, illetve a postán maradó szolgáltatás szállítási idejével.
A csomag érkezéséről SMS, vagy e-mailes értesítés kerül kiküldésre.
A csomagátvétel a bevásárlással összeköthető
Egyszerű parkolás
Árufizetés - a legtöbb ponton - akár bankkártyával is
Reklamációból eredő visszárut csak a Magyar Posta által történő MPL üzleti inverz csomag szolgáltatással történő visszaküldéssel fogadunk el. (Mol, és COOP PostaPonton nem lehet inverz csomagot feladni!). Egyéb úton visszaküldött csomagok költségeit nem vállaljuk. Visszáru feladása lehetséges Szponzor Pontban és az Oriflame honlapján megadott postahivatalokban.
A postán jelezni kell, hogy az Oriflame-nek MPL üzleti inverz csomag-ként küldi a csomagot!
A csomag visszaküldése díjmentes a Szépségtanácsadó részére.
Csak reklamáció esetén használható a szolgáltatás! Amennyiben mást küld vissza, úgy 1000 Ft kezelési és szállítási költséget terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
A visszárut megfelelően csomagolva és megcímezve, a megfelelő dokumentum kitöltésével lehet feladni -
A postán jelezni kell, hogy az Oriflame-nek MPL üzleti inverz csomag-ként küldi a csomagot!
A csomag visszaküldése díjmentes a Szépségtanácsadó részére.
Csak reklamáció esetén használható a szolgáltatás! Amennyiben mást küld vissza, úgy 1000 Ft kezelési és szállítási költséget terhelünk a Szépségtanácsadó számlájára.
A visszárut megfelelően csomagolva és megcímezve, a megfelelő dokumentum kitöltésével lehet feladni -
Köszönjük szíves közreműködésüket és segítségüket a reklamáció gyorsabb feldolgozása érdekében.
COOP PostaPont csomagátvételi lehetőség nyílt.
Örömmel tájékoztatjuk, hogy mostantól lehetősége van a csomagját COOP PostaPontra kérni. A COOP PostaPont a COOP üzletekben kínált csomagátvételi lehetőség. A forgalmas pontokon a csomag hétfőtől szombatig bármelyik napon átvehető, melyre a legtöbb üzlet esetén a posta nyitvatartásán túli időtartamban is lehetőség van.
Hogyan működik?
Válassza ki a postai listából a kívánt COOP PostaPontot. A csomag szállítási ideje megegyezik a MOL pontok, illetve a postán maradó szolgáltatás szállítási idejével.
A csomag érkezéséről SMS, vagy e-mailes értesítés kerül kiküldésre.
A csomagátvétel a bevásárlással összeköthető
Egyszerű parkolás
Árufizetés - a legtöbb ponton - akár bankkártyával is
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése